Saturday, May 26, 2007

Errr..


5 bulan lebih sejak aku menulis penulisan terakhir aku. Mungkin aku agak sibuk dengan sekolah atau mungkin sibuk melepak dengan rakan-rakan baru di UPSI. UPSI tersangatlah membosankan! Jadual waktu harianku juga seperti telah ditetapkan. Pagi sampai petang, aku ke kuliah. 10 malam, keluar makan dan pulang sekitar pukul 12. Jam 12 terus lepak dibilik rakan sehingga jam sekitar 3 dan seterusnya tidur. Tiada tempat-tempat menarik selain sungai kalumpang yang baru 3 kali aku pergi. Aku tidak berseorangan dalam menghadapi kebosananku disana, syukurlah ada segelintir rakan yang juga berkongsi pengalaman perasaan bersama.

Disana, aku mungkin dipandang serong oleh UPSI-mate yang lain. Ini kerana aku akan lepak bersama dengan lingkaran rakan yang agak kecoh (mungkin ini salah satu cara menidakkan kebosanan di UPSI). Tapi apakan daya, mereka memang kecoh hahaha

Macam-macam yang aku lalui sepanjang semester pertama aku di UPSI dan aku teruja untuk melalui semeseter kedua pula. UPSI sebenarnya tidak bosan, tapi mindset aku yang telah menjatuhkan hukuman tanpa bicara kepada UPSI.

Jumpa di semeseter baru ye kawan-kawan!