Friday, April 03, 2009

jumaat malam sabtu

aku pening berpusing-pusing

baru pukul 9 malam

bibir aku kebas...

tekak aku sempit...

pusing....pusing...

pusing..

aku seorang.... sorang-sorang...

melodi musik menghentam aku dari kiri ke sudut kanan

aku tak mampu elak tapi terkena...biar-lah..

jari aku darah

pasal aku hiris guna gunting

nak cantumkan darah dengan jac hahahaha

style2

aku sorang lagi.. hidup ni takut kan? aduh..macam..ermmm macam ape

aduih

ishh

macam nak pasang kereta permainan tamiya? komplikated

susah woo

pening pusing asap

semalam-lah yang menjadikan hari ini

mama msg...aku da reply..mama ckp "tahniah dapat PM baru"

aku jawab "harap2 makin baik la malaysia ni"

aiseh...

aku da pening...

mama kata nak g jb tengok damiya?

tak la..esok la... haih

nescafe o tanpa gula sangat style..

darah kat jari aku dah berenti keluar...

i say man... pusing

ishhhh.... ishhhh.. senang2 je ko guna duet rakyat!! ishhhhhhhhh tu duit rakyat!!!!! bukan guna untuk kau pergi berjoli!!!!!@!!

ishhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

tu duit rakyat la!!! faham?

alamak....dia nak tanye soalan....errrrrrrrr aiseh bertalu2

hmmmmmm

aku pening..aku tatau nak cakap apa ngan dia...

aku takleh pk rasional...

allaaaaaaaa

jari pedihh...bekas hirisan

adui

potonggggg

jangan la libatkan polis

aduyai

tolong bagitau aku...siapa aku?? hah???

ermmmmmmm

satu badan kebas ni

aku dah mencangkung daaa....

dat mane dat? dat balik kampung

ohhhhh

datttttttt

pusingggggggg kepalaaaaa

5 komen-komen:

palakonde87 said...

bang bang...!!

coin-operated daj said...

what bloody happen to u ha?

i/am/azmir said...

jaga-jaga nanti aku panggilkan polis

yeen said...

you mental!

emotion device said...

Ermm tapi tak pe yon.. ko sorang2 kepala berisi.. malam ni aku sorang2 kosong.. cis budak2 ni gi ipoh pulak..