Friday, October 20, 2006

Tamatnya Kelas Bahasa Inggeris!



Aku tau yang aku selalu kacau korang... Hope tak amek hati la k..



Kepada sir..sorry la kalau saya selalu argue with u.. kepada

student-student cosmopoint yang aku selalu kacau, actually

budak2 pempuan je yg aku kacau heheh.. maaf ye.. gurau2 je..


Take care ya!






FINISH!

6 komen-komen:

Anonymous said...

raya dtg la rumah. hehe

pemusnah makna said...

budget muke comel... cam sial jerk

citiez_freakfraulin said...

uwaaa..da xpat agi nengok muker yg kiut tu la hek...paper pon ko jagala hirzan bek2 hehehehe...camner praktikal?

::i'm a dreamer:: said...

haha..tak sempat nak datang raya umah ko zeezam..jin tanah kacau la raya tu..

chomel? sabar akem.. aku tau aku kurang sket chomel dari ko.. tapi aku HOT huahuahua kahak ptui

citi.. nanti kalau ada jodoh, kita jumpe la k :P

Anonymous said...

hai salam perkenalan..ahaks~
er student cosmopoint ke?

::i'm a dreamer:: said...

hye..salam

eh, bukan student cosmopoint pon, tapi join Skim latihan graduan je kat cosmopoint 4bulan..

sila baca post yg pertama skali dalam blog no k :P

name sape?