Monday, August 28, 2006


berjalan jalan di tepi pantai

perlahan...
merangkak-rangkak aku,
untuk melepasi garisan,
untuk mencari jalan keluar,
yang sengaja dikabur gelap kelam,
agar aku terus berada dilingkaran,
bulatan yang dicanang berwarna warni,
namun sebenarnya hitam pekat menyekat,
sesak dengan bau-bau mual meloyakan,
dipaksa menjilat segala muntahan jijik si celaka,
mencuci kencing-kencing sial dari kemaluan-kemaluan bangsat,
menadah air-air mani hasil onani keparat!
jika untuk terus meneruskan keterlangsungan hidup,

belum...
aku belum ingin mati,
tapi tidak cukup berani untuk meniti,
dan akhirnya terikut tetapi tidak tersangkut,
bersama-sama menjadi,
air najis yang mengalir ke lubang tahi
yang paling jijik..

7 komen-komen:

CONNA said...

kita adalah satu..
patuh, akur dan turut...
ingin meneruskan penjelajahan...
peninggalan nenek moyang kita..
improvasi dilakukan..
dianggap biadap..
SIAL..

::i'm a dreamer:: said...

"improvasi dilakukan..
dianggap biadap..
SIAL.."

yeah..

pemusnah makna said...

maner ade pantai.. ko tipu..

::i'm a dreamer:: said...

aku takde idea nak letak tajuk ape... bodoh hanjing!

Anonymous said...

errmmm...ader banyak keunikan on ur nukilan...memang ader bahasa kasar but it's mean so deep right?...nampak ia memang dari hati....

-red gulrz beside u last morning....hehehehehe-

::i'm a dreamer:: said...

hehe..thanx for the komen!
tu la... saya memang suka mencarut heheh...
thanx red gurlz.. name sape eh? tak tanye pon pagi semalam hahahaha

Anonymous said...

nama saya aderla saya letak kat comment..pandai2 la cari ek...

-hari nie dah tukar pink..hehehhehe-