Wednesday, September 20, 2006

Aku sungguh sial!!

“Aku rasa menyesal sangat masuk kelas ni. Aku rasa malang sangat dapat kenal orang macam kau!”

“Aku tak pernah jumpa orang macam kau sebelum ni!”

Ya, aku adalah kesialan paling sial pernah menjenguk kehidupan singkat kau!
Dan aku tahu, sesungguhnya bagi kau, kehadiran aku di mukabumi ini adalah suatu kesilapan yang paling besar dalam sejarah peradaban manusia!

Namun, aku adalah aku. Dan aku percaya, setiap manusia terwujud bersama fungsi-fungsi yang telah tersedia terbeban dibahu masing-masing. Oleh itu, jangan kau salahkan tuhan atas kewujudan aku, malah salahkan sahaja diri kau yang semestinya tidak mampu untuk menangani manusia jahanam seperti aku. Ketahuilah, terdapat lebih banyak ‘kesialan’ yang tak pernah terlintas dalam kotak fikiran kau, yang mungkin akan menjatuhkan kau dan mencacatkan kehidupan kau sebagai seorang manusia. Tanganilah aku sebagai bukti kemampuan kau menjalani kehidupan yang lebih penuh kesialan dari aku! Aku hanyalah seperti syaitan yang paling bermoral jika nak dibandingkan dengan syaitan-syaitan yang lebih kejam dan tanpa kemanusiaan. (sudah semestinya tanpa kemanusiaan kerna syaitan itu hanya mempunya sifat kesyaitanan!)

Seperti ungkapan Sir, “Again, its how you look at it!”

P/S: Usah risau dan meletakkan diri kau dalam keadaan kekalutan kerna selepas bulan 10, aku pasti kau tidak akan ingin sesekali berjumpa denganku, malah sudah pastinya bau-bauan badanku juga adalah bersifat HARAM bagi hidungmu. Tapi aku yakin bahawa setelah tamat kursus bahasa inggeris ini, kau akan merindui kejahatan aku semasa mengacau kau!
Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahh!

13 komen-komen:

Anonymous said...

-KAU?- tue refer kat saper? biler aku baca cam aku laks terasa...hehehehhe..

-citiez-

::i'm a dreamer:: said...

eh... takde la..
ade sorang budak dalam kelas aku tak suka aku... dia rasa nyesal dapat kenal aku.. aku kan jahat hahahha

citiez_freakfraulin said...

uikss...aku da wut blog sendiri...but not yet completely...my add: estetikapinky87.blog.com...antar komen gak tau...

citiez

pemusnah makna said...

hmmm jgn beremosi tanpa lihat dari arah dan sosialis org lain :)

citiez_freakfraulin said...

ko nie jahat sgt ker???...ehehehhe

::i'm a dreamer:: said...

aku jahat ar gak sampai orang cakap aku camtu hahahah

pemusnah makan? aku tak faham ape komen kau! sila menggunakan perkataan yang normal dan bukan berseni! aku bukan orang seni!!!

citiez_freakfraulin said...

ish..akuex bengang tolla biler bukak blog ko nie..mesti warna blog ko xkuar..asal aku bukak jer mesti kaler putih...=(

::i'm a dreamer:: said...

ish... ye ke?
erm... ntah ar.. aku pon tak tau la..

takdir kot :P

citiez_freakfraulin said...

hah..aku da tau da naper blog ko jap putih jap ader kaler..dier ikut browser r..kalo guner browser mozilla sure blog ko kaler putih..kalo guner browser "ie" laks baru ader kaler....hhahahaha...

Anonymous said...

korg ske ckp sial kat zeezam kan dulu.
dan suke mensialkan ape je yg ade.
sian die.

Anonymous said...

aku lak yg kene sial.sial btol!

::i'm a dreamer:: said...

eh eh.. mane de ko sial.. artikel ni menunjukkan bahawa aku ni amat la sial berdasarkan pengalaman ngeeri kawan kelasku berkenalan dengan aku yg sial...
hek eleh...

Anonymous said...

takpe..ader lg yg lebih s**l dr yg s**l2..hhahaha

me,
-jun-
:)